Royal Black
hey guys.
*do follow my blogs , thank you :* *



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______
examination :D
Friday, July 22, 2011 | 8:33 AM | 0 comments
haha . ni post aku yg kedua untuk hari nihh . ha . hhha , tak tau r asal ari ni rajin pilak nk mengupdate blog .haha . tak salah bukan ? hoho . tak kesha la . hah . ok . aku rase still belom lambat lagy untuk aku cerite pasal exam yang dah habis semalam :)

hoho . semalam aku exam sejarah bi n p seni . hoh . hope aku lulus semue exam yg aku dah ambil . biase lah . budak sekolah kn . tak sah kalau tak de exam . kalau ade exam mesti kne lulus kn . kalau tak . hoh . ofcos lah kne m arah kn . hoho . aku tak nk kene marah de . lagylagy klu ade E . haiyo . mg tak lah nk on9 kn . heee . utonglah setakad ni tak pernah ade capital E lagy dlm exam aku :D

wahwah . bangge sudah ni ^_^ heee . nk bangge ape kn . tp . alu ttp bangge . haiyo . ape ayat yg aku buad nih ? hah . tak kesah la kn . asal aku tak kacau hidop korg sudah la kn :) hollaaaa . ok . dah tak de idea , chau guys :DD


Old things | New things