Royal Black
hey guys.
*do follow my blogs , thank you :* *



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______
ayahibu :D
Monday, August 22, 2011 | 3:32 AM | 3 comments
heyhoihai :) hoho . assalamualaikum :D yaeh . tuh yang terbaekkkk :) haha . jawab salam tuhhhh :D hah . ok . aku nak cakap siket . kauorang ingat tak hari nih berapa hari bulan ? ape ?  22 haribulan 8 2011 ? yessss . greatt . tepat sekalii :) hah ? kenape dengan tarikh tu ? yesss . tepat sekali . soalan tuh yang aku tunggu dari tadi :D haha . okk . aku cakap :D haha . hari ni . ahhh . hari ni . hari ni aku kawinn :) hahahaha . merepek :3 hoho . sekarang ni kan puasa , tuh yang agak merepek nih . (apekenemengene ?) okk , aku cakap betol-betol . act hari ni anivesary ibu n ayah aku :) haha . tuh jeh . tak de lah sampai aku kahwin semua tuh . tak ada kene mengene langsong :P\haha . hope family aku kekal sampai bila-bila :) aku sayang family aku :D haha . ok dah . tak tau nak cakap ape . boiiiboiiii :D



Old things | New things