Royal Black
hey guys.
*do follow my blogs , thank you :* *



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______
Saturday, August 20, 2011 | 12:29 AM | 0 comments
hoihoi . ape kaba ? hahaha . menyawan sebentar . hoho . okk . hah . raya nak dekat kan . uu . tak saba . seriously . hah ? kau cakap aku mcm budak kecikk . errr . ya . exactly ! aku mg macam budak kecikk . haha . kadang-kadang la . tak selalu . hoho . aaaa . aku dah potong rambott . hoho . (kecohhh) ahh . agak pendek jugak la rambutt aku sekarang nih . mg la pendek . baru potong lah cerita dya kn . haha . tak de lah pendek mane . still boleh ikat . hohoho , rase agak begitu janggal bile aku sikat rambott . (agaksakaidisitu) haha . rambot aku dah la lambat tumbuh . ibu aku cakap lagi dua tahun la baru aku pegy kedai gunting rambot tuh . ye la . rambot aku ni bukannya senang nak panjang . dah makam ape tah . haha a. okk . cukopp . aku dah tak ade idea . otak aku dah beransur hilang sedikit demi sedikt sebab ikot jejak langkah rambot aku yang dah kene potong . HAHA ! mggg sakaiii . apeapelah .. daaaa :*


Old things | New things