Royal Black
hey guys.
*do follow my blogs , thank you :* *



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______
k e m !
Saturday, August 13, 2011 | 2:03 AM | 2 comments
hey buddy :) heee . kau orang sehat ? aku disin sehat . eyh . sebelom tuh . assalamualaikum :D heee . bukan ape . kite ni kan orang islam . mesti kene bagi salam kan ? haha . agak menggelabah di situ :P haha .okayokay . sudah .

heloo .  kali ni aku nak post fasal kem yang aku pergi selama satu hari satu malam . haha . mesti kau orang terfikir kan . kem ape la yang satu hari satu malam . haaaa . aku pergi kem ibadah . haaa ? pelik ? sebab aku pergi kem ibadah ? hellooo . aku tak sejahil mana lah buddy :) hahaha :P haha . pergi kem tuh sebab sekarang kan bulan puasa . cikgu nak buat solat tarawih bersama-sama la tuh . hahah .

apa ? aku sakai ? alahhh . jangan puji boleh ? hahahahah . ok . kejap lagi aku sambung sakai aku . sekarang aku nak bercerita sekejap :P hoho . lepas buat pendataran tuh . kita orang kene bersihkan diri sebab lepas bukak puasa nak solat manghrib , isyak n teros buat terawih secara berjemaah :) haha . style kan . agak kematu jugak la aku duduk kat situ .

habis jeh solat smue tuh . kita orang ade moreh . sebelom ambik makanan yg dorang bg . pegy toilet . hoho . nak tau ? ade tragedi yang agak bodoh terjadi disitu . hahah. tak mao crite . nanti si gemok lagi menggemok menangis ! hahahaha

abes moreh tuh . naik atas and prepate ape yg patot sbelom tido . hahah . time tuh la yg best . bayangkan . tidor pukol 2.30 . bangon pkol 3.30 . sebab nak kene buat qiamulail . errr . tak tau lah eja betol ke tak . haha . gile ngantok lah time tuh . tapi . aku tak buat pon qiamulalil tuh . hahah .  ngantok bhaiii . aku naik atas pentas tuh . aku tidor dengan selambe .lantak r nak kene marah ke ape . au kesah pon tak .  haha . diorang habis buat qiamulail tuh . aku bangon n pegy sahor . hahahahahah . kejam kan ? alah . tak pe la kn . sekali sekala ! haha

lepas sahor kene solat subuh pulak , haha . ni pon aku tak buat . aku tido lagy . hahah . doang semua dah habis solat subuh ade kuliah subuh pulak . memang tak la aku nak denga . errr . tapi terpaksa n dipaksa untuk denga sebab cikgu suruh denga . hahahhaah . jahat kan ? ahhhh . kesah ? hohoho . abes jeh semua tuh . kitorang kene naik atas untuk kemas barang n prepare untuk balik . . haaaaa . itulah yg kitorg nanti kan . sebab ape ? sebab nak balikn tidooooooo . hohohohoh :) gempakkkk !

hoohoh . so tamatlah kem ibadah aku hari ni . uuuuuuuuuuuuuuuuuuu . hahha . sampai rumah pukol 8.45 n aku tidoo sampai pukol 2.30 . hahah . styleeeeee :) ok :D dah puas ? ok baiiii :*


Old things | New things