Royal Black
hey guys.
*do follow my blogs , thank you :* *



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______
penjahit baju !
Saturday, August 27, 2011 | 3:38 AM | 0 comments
hoi . errrr . gerammmmmm ! menyampah gilaaaa ! haaa . soryy . masok post jeh teros mcm ni . hhahaah . act aku geram dgn tailor yang jahit baju aku . eiii . rase mcm nak hempok je tailor  tuh ! eee . bodoh . sebab dy baju raya aku burok + mcm hampeh . eee . gilaaa . hilang mood raya aku . spoil la . tak guna punya tailor . SUMPAH ! rase mcm nak je baling baju tuh . tak nak pakai ! gerammmmmm ! . pundekkkk ! eeee . sebab tailor tuh kurang pahala puase aku , errr . tak gunalah . DAMN ! rase nak gunting baju tu sumbat dlm mulot tailor tak guna tuh ! eeeee . sumpah . marah gilaaa . sape tak marah kan mcm tuh . tipu la kalau korang tak marah . nak menyembang pon agak-agak ! err . tak nak aku tempah baju lagi . even hantar kat tailor tersohor pon ! . hoho . eeee . orang hantar baju tuh 2 bulan sebelom raya . lain lah kalau aku hantar sehari sebelom raya . buad tuh cuba lah semenggah siket . eee .bodohlaaaa ! takgunaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! aku nak baju lain . aku tak kiraaaaaaaa ! aku nak baju laiiiiiiiiiinnnnn !

                AKU BENCI PENJAHIT BAJUUUU !


Old things | New things