Royal Black
hey guys.
*do follow my blogs , thank you :* *



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______
D A H I ~
Saturday, October 29, 2011 | 5:41 AM | 0 comments
hey guys :) lama kan aku tak update bolg . heeeee ~ aku exam la kawan . nak focus la katakan . tu yang tak update tuh . cehhh ~ kononnnnn ! haha . aku malas doh nak update . haha . kayyyy .  S T T P . nampak kan gamba dekat atas tu . haha . dahi aku luka dohh . cibai ke tak macam tuhh . hohaaaa . ini semua angkara BAPOK HIDOP ! haha . nak tau sapa tu ? tak payah ahh . hiiiiiii ~ sakit dohhh . tak nak macam cibai pulak . dah buat aku , macam cibai pulak perangaii . hadohhh . menyirap den ~ haha . aku cakap guna mulut dia balas guna barang . tak nak macam anjing perangai dia . errr . dia baling aku dengan tah apebende ntah . aku saba lagy . ni dia ambik baju langsuir mana ntha pegy lempar kat muka aku . ahhh . tak de aku nak saba lagy deee . bedarah pulak dahi aku dia buat. ahh . memang mintak aku bagy kaki lah kan . hamek kau setepek ! kau dah buat aku , ingat aku nak diam . memang tak lahhh . hoi . comel kan budak atas tu . ada macam aku tak ? hahaha .  #ApeKeneMengene? . hohaaaaa . dah tak tau nak cakap apa . otak aku sakittt ~ haaaaa . daaaa . baii peeps <3





Old things | New things