Royal Black
hey guys.
*do follow my blogs , thank you :* *



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______
aku dan buku!
Saturday, June 2, 2012 | 9:40 AM | 0 comments
Dengan ini saya Amirah Nazifa Binti Norazwan menyedari bahawa saya akan menduduki penilaian menengah rendah pada tahun iniii ~ hoiiiiiii! pmr tuuhhh , susah kann . ingat cuti dua minggu boleh rest , tp bila dah dapat result yang macam taikk , aku TERFIKIR untuk study! 

Aku goy nak bagi tau ayah pasal result , YES! aku mengaku aku banyak main time belajar , alah standed lah kann , budak baru nak besar , macam ni lahh! HAHAHAHAHA ~ baru nak besa ? ayat macam bodohh :3

aku BANYAK HABISKAN mase aku dengan BELAJAR dekat rumahh ~ cehhhh! belajar la sangattt . aku nak studyy , tapi aku rase buku tu tak berape nak ngan dengan akuuu , soooooo , thats why aku kurang belajrr :3 HELLOO! kurang belajar bukan maksudnye aku kurang ajar okayy! tapi ade lah sikitt :D HAHA , mane ade manusia yang takbuat kesilapan kannnnn :3 standed lah tuuu :) doakan yang terbaik untuk akuu , TERIMAKASIH :)


Old things | New things