Royal Black
hey guys.
*do follow my blogs , thank you :* *



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______
ASSALAMUALAIKUM :)
Saturday, June 2, 2012 | 9:23 AM | 0 comments
ASSALAMUALAIKUM  , haha , lame aku takupdateee . aku malas lagii taktahu nak post apeee <3 hihi , cuti dua minggu dohh , lame tuu . memang banyak bende aku buadd , you know whattt , aku kene jage budak sunat!hoii , imagine , budak 15tahon macam aku ni yang kecik lagi molek kene jage budak 9tahun sunat , OHMAIGOD! memang macam harem lah kannn , aku dah la tkpergi holidayy , kene jage budk tu lagii . aiyoyoooo , hebat bukan -.-

aku bukan taknak jagee , tapiii yaaaaa . aku kan oemalassss , HAHAH . hari tu ade buat kenduriii , ramai membe aku panggil , tapii yang datang macam harammm -.- aku ajak makan pon taknakk , apelahhh ~ HAHA ,  ramai kaum kerabat datangg , riuh nak matii ~ stande family aku lah bile dah buat kendurii ,karoke mesti ade babeee! memang rih tahap dewa ahh lorong rumah aku time tuu :D gilakkk bestt bruduhhhh :* yaaa , memang penta , but amazinggg!
habis kendurii , kemas-kemas , tu yang aku malas! aku amik bantal and teros tidooooo! hihaaa , baik kaannn ? well , AMIRAH NAZIFAAA <3 HAHA , okay dahh , baiiii :*


Old things | New things