Royal Black
hey guys.
*do follow my blogs , thank you :* *



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______
Saturday, June 30, 2012 | 9:40 AM | 0 comments
haihaiiiiii  :D rindu gila nak update blog niiii  , hihi  :3 lame jugak kan aku tak updateee  , cehh ~ padahal -___- haaaaaaa  , korang kenal tak itu abang handsome diatas ? :D hahha  , handsome bukan diaa  ? dia dah nak belajar dahh doeee  . tkde lah abang handsome 
amik aku balik sekolah laggiiiii  . HAHAHAHAHAH  !aku post pasal dia ni pon bukan sebab gatal or what , just sebagai tande menghargai jasa dan baik dia yang dah sekian lame memnetap dirumah aku dah memgambil akuuuuu  , cehhh! ayat tkboleh blaaa bhaiiiiii  :3

ramai pulak cousin aku yang dah nak pergi belajarrrr  , aiyoyooooooo  -,- memang tinggal aku je lah dekat rumahh niiiii  . hoooooo  , selamat menjalani masa belajar balik brooooo ! jadi budak sekolah balik lah kauuu  . HAHAHAHAHAHAH! ni up sikit laa , masok kolej kannn  , terimalah azab bangon pagiiiiiiiii bradeer  :D

aigoooooooo  , dah la tuuu  . malas pulak dah nak update update bebagaii niiii  , malam sudahhh  , SELAMAT MALAM BHAAAA  ! ASSALAMUALAIKUM ;)


Old things | New things